torsdag 5 mars 2015

Hallå. Det är alltså inte slöjkvinnorna som är olaga diskriminerade. Det är våra gamla trotjänare som påtvingas icke önskad religion.

-"Vi säger hej till internationella kvinnodagen med att 16 av 20 kommuner diskriminerar kvinnor med sjal i vården."

View image on Twitter-"Skulle en chef be mig ta av mig min sjal när jag besöker vissa patienter skulle jag gå därifrån". Dvs, fuck you era idioter, för att ni tog emot mig i detta sekulära land, och gav mig skydd och trygghet.

5 kommentarer:

  1. Det är viktigt att respektera religiösas rätt att bära sina religiösa symboler men det är lika viktigt att respektera människors rätt att slippa dom.

    SvaraRadera
  2. Jag ser sjalen som kviinnoförtryck, tills nån visar var det står i skriften att kvinnor idag måste dölja en del av sin naturliga kropp.

    SvaraRadera
  3. Hellre bidrag och slöja än jobb. Har rätt till det.
    sz

    SvaraRadera
  4. Inga bidrag till folk som inte vill arbeta och respektera våra lagar vad gäller religiösa symboler. Tror dessa kvinnor vill provocera fram skadestånd?
    Vissa kvinnor gapar o lever rövare mot myndigheterna samtidigt som
    munnen går i baklås hemma med gubbsen.
    Missnöjet riktas åt fel håll.

    SvaraRadera