onsdag 21 januari 2015

Man skulle kunna förvänta sig att Ehsan Fadakar hade bara en gnuttelignutta omvärldskunskap.

Ehsan
Fadakar



"Om de våldsamma hatarna fortsätter så här har vi snart en tredje laserman."

När hela EU och västvärlden idag inte tänker eller talar om något annat än hur världens ska kunna bekämpa de torterande, lemlästande och halshuggande islamisterna i al quaida, IS, boko haram, al shabaab och andra jihadistterrorister. 

Då sitter Fjolle-Ehsan på sin aftonbladetkammare och är uppjagad och  skakar tänderna i skräck för sverigedemokraterna. 

Vilket stolleprov.

7 kommentarer:

  1. Vad annat kan man vänta av en rashatararab.De är ju
    inte kända för tankeverksamhet,tvärt om.
    När han var i Sydafrika framgick det från hans facebook
    vad han ansåg om svarta och judar

    SvaraRadera
  2. Om de våldsamma hatarna fortsätter kommer vi ha hundratals miljoner äkta européer som ropar efter blodshämnd.

    SvaraRadera
  3. Och då har stolle-Ehsar redan svimmat av skräck efter aftonbladets alla skrämsel-amsagor.

    SvaraRadera
  4. Sant, Carina, han sitter och skrämmer upp sig själv t o m. Sinne för proportion och sanningshalt saknas. Jag blir matt! :( /V

    Ps, har du köpt någon Tösse-semla än? Bara mellan dig och mig alltså :-) Ds

    SvaraRadera
  5. Tössesemla? Jag väntar tills semlan kommer som kebab ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör som vanligt med "hetvägg". Bra med kanel på så blir det extra gott. Men många rynkar på näsan vid bara tanken på varm mjölk och fastlagsbulle. Smaken är som sagt delad.

      Skogis.

      Radera
  6. Man ska hålla fast vid gamla traditioner, Skogis! Själv är jag ärligt talat ingen fastlagsbulle-fan. Det är bara mandelmassan jag vill åt!

    SvaraRadera