fredag 29 augusti 2014

Landsvarning.


5 kommentarer:

  1. Ja !! De är dummare än tåget. Gäller även den sittande grupperingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir de såna - politiker, eller ÄR de såna?

      Radera
  2. Som pensionär tog jag mig en cykeltur till stadskärnan,solen sken upp mörkret som mötte mig,svensson och andra arbetade antar jag,men jag undrar hur blir framtiden med dessa herrar i ledningen.Man har lust att utropa fiat lux,finns det någon räddning?

    SvaraRadera
  3. Det finns räddning, mitt framför näsan!!

    SvaraRadera
  4. Varför togos damerna bort?
    Går de fria från ansvar?
    Romson och Schyman har ju solkat ett redan skitigt debattklimat

    Röstade för övrigt idag.
    Helt smärtfritt.
    Sverige fungerar ju faktiskt ibland.
    Vi är ju med blandat boende ej helt lätta att placera valtekniskt.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera