onsdag 23 april 2014

Den tolerans och ömsesidiga respekt som Reinfeldt trollat bort med ett enda ord - mångkultur.

Statsminister Reinfeldt -"Släpp den uråldriga och vidriga tanken på att det som avviker är farligt, bejaka idén att vi är individer, som är olika och kan leva i tolerans och ömsesidig respekt."

 Samma tolerans och ömsesidiga respekt för etnicitet och religion som i forna Jugoslavien, Syrien, Turkiet, Irak, Sudan, Nigeria, Somalia, Ukraina, Rwanda, Sri Lanka, Egypten......?

SR

GP

2 kommentarer:

  1. Nyckelord: "Ömsesidig!"
    Det är just det.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  2. Jag har nolltolerans för mördare, hedersvåld, kvinnoförtryckare, män som tvingar kvinnor att klä sig på ett visst sätt, pedofiler, våldtäktsmän, rånare, misshandelare, lurendrejare,mordbrännare samt blåljugande politiker.
    Hör jag till vi eller dom? Vill Reinfeldt påskina att mina åsikter hör till dom? Herr stadsminister mig lurar du inte.Jag har sett och hört för mycket om verkligheten.

    SvaraRadera