lördag 15 mars 2014

Vilket land hör jag egentligen hemma i?

Inte riktigt vad jag drömt om, men okeij då: You got: Lithuania

-"You’re often taken for granted, but you think big and know you can punch way above your weight or, as the case may be, take on the Dream Team in an Olympic basketball game. You’re proud of your accomplishments but you don’t let your pride get in the way of having a good time. Stay humble, stay strong, and you’re going to come out on top. Also, enjoy Lithuania. Trust me, it rules."

Testa själva här

13 kommentarer:

  1. Roddbåtarna har i alla fall inga fasta åror.
    I alla fall inte synliga...
    Jag går alltid på det väsentliga.
    Det var väl det du ville testa?

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  2. Haha, med mina färdigheter " to think big and know how to punch way above my weight .." så behöver jag säkert inga!
    Var hamnade du?

    SvaraRadera
  3. I äktenskapets trygga hamn!
    Fast det var faktiskt två R&R SF-65:or och- tror jag - två Lycoming motorer som tog mig dit.
    På fullt allvar.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  4. You got: Switzerland

    Via Flickr: miege

    At first when people first get to know you, they might think you’re a bit reserved. But once they’ve spent some time with you, you’ll be friends for life. You’re organized, reliable, and never, ever late. You’re a relaxed person, one who takes things one step at a time, never looking to get involved in a confrontation. Grab some skis, some chocolate (chocolate skis, perhaps?), and head to Switzerland! Stämmer bra! Lena L

    SvaraRadera
  5. Jäklarzz! Hur får de till det där? Björn också Litauen, det är nåt fel på oss. Hur som helst Grattis Lena, njut av folkdemokrati, choklad och soliga bergstoppar!

    SvaraRadera
  6. Typiskt mig!
    Lyssnar ju inte på andra och läser slarvigt.
    Ser det för mig väsentliga och ignorerar allt annat.
    Nu fattade jag att jag var vänligt inbjuden till en dj-a test igen.
    Fattigt på alternativ.
    Blev Japan!
    De hotade mig med mycket TV!
    Mig!
    Jag som inte ens har dylika tingestar!
    Antar att man tvingas titta på svensk TV i helvetet...
    Bland maträtterna ej abborre, t.ex.
    Inte ett ord om skärgård.
    Simning ej bland idrotterna.
    Eller segling.
    Kan det vara på det viset att jag är bortskämd?
    Obs!
    Retorisk fråga..

    Jungman Jansson.

    SvaraRadera
  7. Kul att du till sist hajjade! Men Japan? För mig känns det direkt olämpligt att förpassa dig dit. Du måste ha svarat sushi eller nåt??

    SvaraRadera
  8. Ja, vad göra?
    Valde Påven, t.ex.
    Kanske sitter du som gammal etc.
    Tror mig minnas att Yukohama nämndes däri.
    Kan vara mig Dan Andersson diktade om...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  9. Du får helt enkelt bära ditt ode, livet kunde varit mycket värre än att bli omdiktad.av Dan Andersson.

    SvaraRadera
  10. Född i Finland, purfinsk, har alltid vetat att det är nåt fel på mig. Jag är portuges! Hur i helsike hamnade jag i Sverige, det är en gåta!
    Vill verkligen flytta söderöver på hösten, hoppas får leva så länge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förmånliga skatteregler för svenska pensioner i Portugal.
      Landet geografiskt lite offside.

      Jungman Jansson

      Radera
  11. Smyger iväg innan flygningarna börjar....Bahamas!
    Stefan H

    SvaraRadera