lördag 15 mars 2014

SosseGreenen och CenterLööfet verkar stamma från samma tokliberala träd.

En stor majoritet svenskar vill, tack och lov, inte legalisera incest.

Men den socialdemokratiska riksdagskvinnan Monica Green vill legalisera incest mellan två vuxna syskon. - Vuxna människor får ha sex med vem de vill. Det är min uppfattning. Vuxna människor där båda tycker det är okej. Typ två 60-åriga syskon som tycker att det är rimligt. Då har jag ingen moralisk uppfattning om det och tycker inte att det ska vara olagligt.

Green poängterar samtidigt att hon inte vill tillåta en far att ha sex med sin dotter.  

När Monica blir sossarnas president får alla alla ha sex med alla hur mycket dom vill, dvs alla de som har Monicas tillåtelse.

2 kommentarer:

  1. Mina tankar är att hon vill legalisera det egna beteende, kanske sina föräldrars också. Bara en som inte är navlad kan tänka som hon Är hon själv ett frö från inavel? Hur som helst är detta en okunskap som
    inte hör hemma i denna världen.Jag har träffat på många skadade barn vars föräldrar är kusiner. En gåta är hur kan man ha lust till anhöriga?

    SvaraRadera
  2. Verkligen en gåta. Jag tror som du, den här sossen är kär i sin bror.

    SvaraRadera