söndag 12 januari 2014

Ord överflödiga.


3 kommentarer:

  1. Schysst. Tredje "rumptråden" på dryga veckan. Håll med om att det är ett fascinerande ämne. Huruvida detta exemplar håller måttet eller ej, överlåter jag till bloggens kvinnliga läsare att avgöra.

    Enligt en säker källa, så lever man längre om man har modell större.

    /Plutten

    PS

    Jag kan berätta, helt seriöst, att när jag gick i 5:e klass hade jag ett stort komplex för akterkastellet. Jag försökte t.o.m. att mäta bredden med linjal! Den var ca 30 cm. Och det är svårt att förstå lättnaden, om man inte upplevt det själv, när jag insåg att min låg inom ramarna. Det var faktiskt från en mattebok jag fick uppgiften att medelrumpan var 32 cm bred!

    DS

    SvaraRadera
  2. Oops, glömde länken.

    /Plutten

    http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/756079-stor-rumpa-da-lever-du-langre-och-ar-friskare

    SvaraRadera
  3. Tack Plutten! När man var liten var det noga att befinna sig inom normerna, linjalerna fick duga bra, fast måttbanden var mer exakta. Känns som om både du och jag kommer upp i medellivslängd!!

    SvaraRadera