onsdag 25 december 2013

Vi hade ett fantastiskt välfungerande land. Innan EUs mångdiktatur.

90 % av Sveriges befolkning tycker dock att vårt nya depraverade och primitiva kåkstadsSverige är nåt att sträcka på sig för, att brösta sig över, nåt som de sjukt nog
inbillar sig att andra länder kan ha som framtidsideal.

Samlingar av skjulliknande kåkstäder, tält eller husvagnar växer upp på allt fler platser i Stockholmsområdet, flest i Rinkeby, Kista, Högdalen och Flemingsberg.

– Man blir så berörd över att människor bor på det här viset i Sverige i dag. Det är misär och en sanitär olägenhet. Det finns inte rinnande vatten, ingen toalett och risken för brand är stor, säger socialjourens uppsökande verksamhet.  

De 90 % av svenska väljare som har röstat fram detta u-land i vardande, sitter nu och slötittar på Bingolottos julfirande och är jäkligt nöjda med sig själva.

1 kommentar:

  1. Jag är en som ångrar mig bittert. Hur kunde jag? EU blev den värsta katastrofen för Sverige. Alla vill hit och ta för sig av våra pengar.
    Jag har utbildat mig och arbetat hela livet och trodde i min enfald att jag var tryggad. Kunde inte drömma om att all världens folk skulle komma och
    snylta på vår välfärd och det är den hårt arbetande befolkningen som betalar. En ändring måste komma och det snart. Vi kan hjälpa lidande men inte med livstidsförsörjning. Sedan vår s.k. statsminister är också en katastrof och förhoppningsvis i dalande, Vad har han gjort för Sverige som är bra? Vet någon?

    SvaraRadera