tisdag 10 december 2013

Järnspikar, vilket förvridet och tappat ansikte för Mattson/AFA-förlorarna idag!

Samma dag som regimmegafonen expressen/hatvänstern har slajmat ner sig och grottat ner sig i sin politiska förföljelse och sin strävan efter oinskränkt gruppvälde, kommer stora världsdrakar och bildar sammanslutning om förbud mot exakt det som expressen blottar med sin vulgärjournalistik just idag. 

Den som gräver en grop åt andra, Mattsson............

Så här skriver expressens motståndare idag: "Individens okränkbara integritet är demokratins grundsten. Människans integritet sträcker sig bortom den fysiska kroppen. I sina tankar, privata miljöer och kommunikationer har alla människor rätt att få förbli obevakade och oantastade."

I dag, tisdag, kan Dagens Nyheter och 25 andra ledande tidningar – bland dem The Guardian, Le Monde och Frankfurter Allgemeine Zeitung – publicera ett upprop mot samhällets massövervakning. 

En skänk från ovan - Underbart!

svd


3 kommentarer:

  1. Hade jag läst denna sida innan jag plitat ner mina tankar under en annan rubrik....
    Ja då hade jag ju enbart behövt hänvisa till "expressens" motståndare. Dessa rader var ju klassen bättre än mina,som förklaring kring samma ämne !

    SvaraRadera
  2. Vi får tacka för detta mycket ovanliga sammanträffande idag!

    SvaraRadera
  3. Expressen ger beteckningen "Dramaqueen" ett ansikte. Varför skriver de inte en rad om att de blivit fällda för drev av en funktionshindrad, i slutet av november? www.po.se/Länsmansdjäveln

    SvaraRadera