onsdag 4 december 2013

Heldag på Junibacken med tvåårige bonusbarnbarnet.

 En oförglömlig julklapp avlevererad, och en dag med en älsklig och gemytlig två-åring har berikat oss. Vi har flugit högt upp i luften som Karlsson på taket, ridit på Lilla Gubben, sett barnteater med Pettson ocg Findus, sjungit tillsammans, och ätit köttbullar. 

När jag såg en mamma med en baby i sele på magen, plus en pojke på tre och en på 4 1/2, precis som jag hade en gång, var jag tvungen att sätta mig ner, samla ihop mig och fråga mig var all den neverending ork, energi och alla dom övernaturliga wonderwoman-krafterna kom ifrån. 

Och vart de tog vägen sen.

3 kommentarer:

  1. Kanske du lägger en del av krafterna på den här eminenta bloggen?

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Jag hade också 2 barn tätt och fattar inte hur jag orkade, nu orkar jag bara ta hand om mig själv någotsånär. Barn-barnen piggar upp i nerfarten.

    SvaraRadera