torsdag 21 november 2013

That´s me! Hur ser andra dig? Gör testet du också, här.

Så här ser min omgivning på mig, om man får tro Dr Phils test:

Results of your
How Do Others Perceive You? Quiz

You scored a total of 47 The Lively Center of Attention.

-"Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding;"

Med risk för att bli mallig - inte illa pinkat alls! (jag som trodde att bara hundarna älskar mig....!)

8 kommentarer:

  1. Haha, jag fick samma som du.

    SvaraRadera
  2. Det stämmer med bilden jag fått av dig så här på distans. Så sträck på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, det ska jag verkligen försöka, tack!

      Radera
  3. Jag fick också 47 poäng. Säkert default!

    SvaraRadera
  4. Nåt lurt med det här. Jag fick 46 poäng. Inte fanken står jag i centrum av någons uppmärksamhet. Det måste ha varit språkförbistringen. En "The Loyal Friend" på sin höjd, skulle jag tro. Men utan att bli alltför inställsam så tror jag spontant att du,Carina, borde ha åkt upp till nästa nivå "A natural leader" eller nåt sånt.

    Skogis.

    SvaraRadera
  5. !Vi är kompisar vi.....!" Jag misstänkte nog att vi allihop tillhörde Dr Phils elittrupp, även om Skogis har högre tankar om mig än vad jag själv har!

    SvaraRadera
  6. 41
    I dag vill jag vara anonym

    "någon"

    SvaraRadera
  7. Ok, vi vet att du finns - men vi ser dig inte idag, fyrtioettan!

    SvaraRadera