onsdag 6 november 2013

Statsministern sjunker idag under anständighetsgränsen.


Mona Sahlin kommenterar nu, lite OT, attacken mot Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson,och kräver att efterträdaren Stefan Löfven och statsminister Fredrik Reinfeldt agerar och visar "sin avsky".

– Vi tycker naturligtvis att det är helt förkastligt att angripa politiker handgripligen, hälsar Stefan Löfvens pressekreterare.


Pressekreterare??? Jo, jag tackar jag.

Och statsministern?

Han krälar i bräschen för de empatilösa och ryggradslösa.

Varumärket Reinfeld är lika kolsvart, trasigt, och skitigt som den tårtkriminellas hårtestar.


10 kommentarer:

  1. Vad betr. Reinfeldt Carina påstår onda tungor,att han befinner sig i Afrika för att söka finna sina rötter !Det som kan tyda på,att det ligger viss sanning är ju att han oftast är ute och reser ....

    SvaraRadera
  2. Är hela M-partiets ledning med honom???

    SvaraRadera
  3. Partiledningen har vad jag kunnat utläsa,befunnit sig på den svarta kontinenten sedan senhösten 2010 ! Ständigt på vandring..efter nya uppslag för de genuint svenska importföretaget MV..
    Borg lär ansluta nu när han har sommarklippts, med tanke på det varma mottagandet( i tropiska klimatet),som väntar Absurdistans ledartrojka...
    Något som Reinfeldt ju inte behöver bekymra sig med,eller över !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonyme Lars. Varför flyttar du inte tillbaka till Tyskland.

      Radera
    2. Vem skall du då kasta "skit" på ? Tycks ju vara det i stort enda du är skolad i !

      Radera
  4. Om du orkar läsa Expressen så har Statsminstern uttalat att det är fel sätt att visa sitt missnöje över politiker vars åsikt man inte gillar/ Curt H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle aldrig komma på idèn,att smutsa ner mina händer med detta propagandaorgan !

      Radera
    2. Klicka på länken ovan så kan du läsa den på nätet/ Curt H

      Radera
    3. "Klickar" aldrig på oseriösa sidor oavsett vad man benämner sig !
      Även om jag gjorde ett undantag skulle ju detta enbart innebära,att jag blev förd bak ljus,av vinklade och mörkade fantasiprodukter. !

      Radera
  5. Är han på gratis semester med Sabuni möjligtvis? Inget förvånar mig vad gäller den mannen. Är det bara jag som har märkt att vissa politiker är ständigt brunbrända?

    SvaraRadera