söndag 27 oktober 2013

Som hundägare utsätter man sig

för vissa risker.





5 kommentarer:

  1. En medpatient till mig på sjukfysen hade fått axeln ur led när hans schäfer drog iväg och han ramlade med armen i fel läge.

    /Plutten

    SvaraRadera
  2. Dom är inte att leka med. Hela tiden.
    Mina två fick syn på en katt när vi stod överst på en trappa, de drog ner mig i en fullständigt chockartad rutschkana - sen iväg i vilt sken - på varsin sida av en buske!!
    Och där satt jag, fast i mitten, liksom. Den gången överlevde jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina djur är ju rena kampfmaschiner Carina !
      Kan lugnt luta mig tillbaka i soffan,eftersom de enda husdjur som finns hos mig,är tidvis s.k. spyflugor...Nu blir inte dessa gamla hos mig.Det kan jag lova !

      Radera
  3. Ikväll vågar inga spyflugor sig ut hos dig, Lars! Hur har du det, ligger takpannorna?

    SvaraRadera
  4. Apropå vädret, så har en av de onämnbara på löpet "kaosstormen på väg" Så jag undrar finns det ordningsstormar också?

    /Plutten

    SvaraRadera