måndag 2 september 2013

Jag måste få ett svar.

Bilden här nedan har publicerats från mitt gamla läroverk nu i augusti 2013.  Där har jag kämpat, dag efter dag efter dag efter dag. Cyklat dit, sprallig, fnittrig, febrig, i motvind, frisk, glad, lycklig, tonårsbekymrad, haft massor med helt oförglömliga stunder, bästisar och kärlekar, och massor med långa, korta, fräkniga, blonda, mörkhåriga, smala, snälla, dumma och elaka skolkamrater där bland kemisalar, kartrum och gympasalar.

 Och jag måste bara få veta varför Sverige är bättre så här, Fredrik Reinfeldt.


2 kommentarer:

  1. Ja, med Fredrik Reinfeldts mått mätt så är det så. Hög tid att byta ut honom, tillsammans med hans gelikar och medlöpare. Sen får vi leta upp en bättre måttstock.

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Det går bara inte in i mitt huvud varför alla färgglada kompisar inte dög, utan måste bytas ut mot en helt annan folkgrupp.

    SvaraRadera