fredag 9 augusti 2013

Oprah Winfrey, miljardär, chockad över rasism:- Vet ni inte vem jag är!!

Den amerikanska superTV stjärnan Oprah Winfrey:

-"Jag var i Zürich häromdan klädd i min Donna Karan-outfit, jag bar visserligen inte mina lösögonfransar, men för övrigt var jag Oprah Winfrey upp till tänderna. Uppenbarligen visas inte The Oprah Show i Schweiz!!"
Oprah hävdar att hon gick in i en exklusiv affär - som Winfrey inte vill avslöja namnet på - och bad att få titta på en handväska, men expediten ska ha svarat " nej, den är för dyr".

Rasism existerar, säger Oprah och nickar beskäftigt.

Istället för att ta problemet direkt med butikschefen, förhöra sig om det kan vara språkförbistring eller missförstånd som han hävdar, fråga expediten, samt i så fall lära biträdet normalt butiks/vett, gör Winfrey som afrosvenskarnas förbund: rusar neurotiskt ut och vrålar RASISTER! 

Varpå hela länder och dess befolkning stämplas som slavägare och apartheid-wanna-bes.

2 kommentarer:

  1. "gör Winfrey som afrosvenskarnas förbund: rusar neurotiskt ut och vrålar RASISTER!" Och devalverar Gandhi, Parks, King, Mandela med flera.

    SvaraRadera
  2. Deras Ego har större behov, än att respektera de stora i världen.

    SvaraRadera