onsdag 7 augusti 2013

Cecilia Malmström, du och dina diktaturfasoner är så ovälkomna på Malta och i resten av Europa.



Cecilia Malmström avkräver Malta diktatorisk "solidaritet" med ytterligare 102 båtflyktingar och EUs utsugningspolitik. Men Malmström står malteserna upp i halsen, och hon har mötts med saftiga angrepp och protester på facebook. De är tydliga med att hennes  förtryckaridéer är ogenomförbara och ruinerar EU-länderna. Europas folk behöver ledare som står upp för dem - och inte för sina egna feta bankkonton. 

Skäms och Avgå, lyder Maltas folks uppmaning till den svenska despotiska kommissionären.

3 kommentarer:

  1. Blygsam som jag är, anser jag mig vara helt ense med Malta...

    SvaraRadera
  2. En typisk Svensk besserwisserbroiler/C Malmström.
    Jag skäms när dessa Svenska EU-politiker med sk makt tror att de kan styra andra länders intressen. Hon är säkert smart enl CV:t men dumsmart tycker jag, dessutom är hon folkpartist vilket kanske förklarar en hel del med tanke på de andra fånarna i det gänget!

    Kalleman

    SvaraRadera