onsdag 29 maj 2013

Hjärtligt välkommet paradigmskifte på expressen.

expressen har vaknat: "Dödssmitaren Mousa Kassem jagas nu av polisen. Är körkortslös och dömd tio gånger sedan 2008."Bild och allt.Jag måste gå och sätta mig.

Först har mamma varit här i tre dagar, och jag har kämpat för att hänga med på skandalmatchen på Friends, shopping i turisttäta city, ABBA-museet på det, och sen Satans Järnvägar för hennes hemresa. Och så kommer nu detta!!! Jag kan få glädjechock, - poletten har trillat ner på expressen!

 Att gömma och skydda mördarpatrask och sanningar för läsarna räddar inte vårt land.Äntligen!

3 kommentarer:

  1. Dra nu bara inte föööör stora växlar av detta.Kan vara en av pionjärerna,som ännu inte lärt sig var skåpet skall stå !!
    Är rädd för att denna olycka kommer ensam...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara ett steg i rätt riktning. Men än så länge tar jag det som ett felsteg under påverkan av någonting. Troligen inte av insikt om att det börjar gå för långt med PK-ismen, eller av ärlighet mot läsarna.

      Skogis.

      Radera
  2. Vi får se om nån som liksom den gamle Ulf Nilsson kommer krypande till korset...?

    SvaraRadera