lördag 27 april 2013

uuuuhh, så svårt att välja.


Vad är mest störande med grannar?

Tack för din röst!
 
 
 
 
 

Totalt antal röster hittills: 7,326

Mitt första hatobjekt var inte hög musik, men egentligen finns det väl ingen grader i  helvetet. Varsågod och gissa!

På ön är det tyst, tyst, tyst, i stan har jag lyckligtvis lika fridfullt - utom i samband med studentutsläppen och festerna som pågår till dan efter. Men basmusik och dunka-dunka, kan jag stå ut med mycket bättre nu, när jag inte behöver stiga upp 03.15 och flyga till Sharm-El-sheik fram och tillbaka. Den paniken och ångesten över utebliven sömn och krisen över att inte komma att orka, den önskar jag inte ens Fredrik Reinfeldt.

2 kommentarer:

  1. Anses det störande med ljud av folk som har sex?
    Konstigt, det låter väl i själva verket spännande och sätter fantasin i rörelse inför framtida äventyr!

    Ned Nevman

    SvaraRadera
  2. Nja, det kan nog förvärra livet för många ensamma själar. Har aldrig upplevt detta som granne, men kan tänka mig att det blir lite väl privat, som att tjyvlyssna på nåt som inte angår en...











    SvaraRadera