måndag 7 januari 2013

I vår nya skitiga mångkulturella slavsamhälle.

Imorse kl 07.00 inleddes en polisaktion mot en fastighet på Nordsjälland, där man har hållit rumänska slavarbetare i städbranschen på altanen i flera år. Sju personer anhölls. 

Vid aktionen beslagtogs polisen två lyxbilar, en Mercedes och en BMW, ett par är misstänkta för människohandel, skatteflykt, socialbedrägeri i samband med tvångsarbete och social dumpning. De gripna tillhör en zigenarklan med rötter i Sibirien.

- Nu går våra fina, stolta, trygga välfärdssamhällen i himlen in.

BMW och Mercedes, stackars, stackars dom. Bara zigenare och kriminella ligakungar som kör dem nuförtiden. Jag skulle själv aldrig sätta mig i en sån.


2 kommentarer:

  1. Vilken tur man kör Audi, vill ju inte fläcka ner min image:-)

    /HellBoy

    SvaraRadera
  2. Men du HellBoy jag vill inte vara taskig på något sätt, men i Stockholm, där jag tillbringar en stor del av mitt liv, så är Audi, BMW och Mercedes allmänt kända som "Babbeslädar"! Själv har jag alltid varit barnsligt förtjust i Mercedes men pga den stora andelen halv- och helkriminella ägare så kommer jag aldrig att köpa någon. Själv kör jag Volkswagen och den duger gott.

    SvaraRadera