onsdag 9 januari 2013

Ett evigt hattande inom C.

Expressen idag: Presskonferens om Centerns problem Vi sänder direkt från Rosenbad.

Journalisterna har släppt allt för att få dagens hetaste noteringar från Lööfs tokiga halelulja-liberaler. Spänningen är olidlig och mickarna hetsigt framsträckta, när Anna Karin Hatt välkomnar alla med att hon tycker det är roligt att så många är intresserade av elfrågor.

??????????????????????????????????????????????????????????

Krisen???

Nä.

Då drar gänget. 




3 kommentarer:

  1. Om Centerns förslag ang månggifte bara kommer att gälla utslitna, yrkesarbetande kvinnor så kommer jag att rösta på dem. Personligen behöver jag åtminstone 2 män till. En som med glädje och yrkesstolthet håller huset i skick och en som hämtar barnen och som handlar, lagar mat och ser till att matbordet är smulfritt efter frukosten och andra måltider./Mor Stina

    SvaraRadera
  2. Jag glömde tvätten, strykningen, lagning och utsortering av kläder. Nyinköp och utprovning m m. Alltså krävs en 3:e extra man. Om nu Centerns förslag går igenom, så kan jag ägna mig åt min kärleksfulle ursprungsman och slippa allt detta själsdödande tjat och dåliga samvete./Mor Stina

    SvaraRadera
  3. Nu börjar vi snacka riktig feminism, Mor Stina, like!

    SvaraRadera