fredag 14 december 2012

Ingenting är som man tror.

Dom bara luras!


6 kommentarer:

  1. Direkt från Bergen Belsen?
    Fru(?) Merkel tycks ju inte ha vistats där i alla fall...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  2. Om jag och min familj räknas till " människor" har jag bara gott att säga om tyskar
    Mycket bra mat.
    Viner enligt mitt förmenande helt ok.
    Utmärktboende på hotell på småorter
    Bussiga är de även att inte skratta sig fördärvade över min rostiga skoltyska
    Liten trafik på smärre vägar även i tyskland
    Nackdel?
    Tja
    Enligt deras egna bilprovning är ju inte tyska bilar i topp...
    Idel Toyota i stort sett
    Livet för en konsument är i sanning inte lätt!

    Skepparn

    SvaraRadera
  3. Knesset beslöt för ett tag sedan att fotomodeller inte fick väga under 25 BMI.


    /Plutten


    SvaraRadera
  4. Tack för tips! ( igen! )
    Då har jag chansen,kanske.
    Kvalar med lätthet in redan nu - innan jul!

    Skepparn

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentarer, Skepparn, den som reser har nåt att berätta!

    SvaraRadera