fredag 21 september 2012

Islamska chemtrails - förklaringen till landets katastrofala invandringspolitik.


Miljöpartiets Pernilla Hagberg i Vingåker har sett en bild i tidningen som enligt bildtexten föreställde flygplansavgaser eller kondens.

Men så lättlurad är inte en miljöpartist.
Hon är helt övertygad om att strimmorna kommer från så kallade "chemtrails", gifter som släpps ut från flygplan för att kontrollera vädret.
Pernilla Hagberg säger att det är CIA och den amerikanska säkerhetsmyndigheten NSA som ligger bakom utsläppen:
-Det är väldigt trevligt för en maktorganisation att kunna kontrollera vädret och styra det för sina egna syften.

Jag tror faktiskt att hon har satt sitt vassa pekfinger på en gravad hund här.
Men det är inte CIA eller NSA.
Alls.
Det är islamister som vill dominera världen och införa sharialagar.
Och de viljelösa offren är de mottagliga zombierna i regering och riksdag, Ullenhag, Romson, Reinfeldt,  Lööf och dom andra.


aftonbladet


8 kommentarer:

  1. Med sådana geniala "MP-politiker",i nära samarbete med John Fredrik Hood och hans "nya M",är det ju inte märkligt,att det går åt helsike för landet Sverige ...

    SvaraRadera
  2. Uttalandet från henne är fullt i klass med SD-politikern som anser att pojkar under 16 år som begått sexualbrott skall steriliseras. Nej föresten; hennes utalande noll i jämförelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att hon är en nolla instämmer vi väl alla i..Annars skulle hon väl knappast sätta sådana fantasier på pränt.
      När det gäller uttalandet om sterilisering av yngre sexualbrottslingar,är ju detta förslag ett av många.Själv kunde jag tänka mig,att använda en enkel nötknäppare,för att förhindra nya överfall på 12-åriga flickor !!.

      Radera
    2. Jag måste korrigera mitt tidigare inlägg. Pojkarna skall inte steriliseras utan kastreras. Kemisk kastrering handlar det om men det är väl för vänligt enligt din människouppfattning när det finns nötknäppare.

      Radera
    3. Hur man lämpligen skall gå tillväga är väl egalt..Huvudsaken att man kan skydda sina flickebarn,från dessa vildar inför framtiden !!
      Mitt förslag var av ren vänlighet,med tanke på deras hemkultur..Kanske har du också hört talas om att i Orienten gäller,"öga för öga" etc.. liksom offentlig halshuggning..
      Men det sista anser jag som humanist alltför drastiskt !!

      Radera
  3. Anonym, jag tycker A är dum, men du tycker B är dummare, nån annan tycker att C är ännu dummare, och ytterligare nån tycker att D är dummast.
    Så kan vi hälla på tills vi inte orkar längre.
    Eller också kan vi fokusera på inlägget jag skrev.

    SvaraRadera
  4. Jasså...vad är då detta?

    http://www.expressen.se/nyheter/dokument/sista-vapnet-i-kampen-for-miljon---att-styra-vadret/

    SvaraRadera
  5. Rätt. Det är inte alls omöjligt att skoningslösa maktmänniskor nu stirrar lystet på det totala världsherraväldet.
    Men därifrån till att konspirera om CIA, och domedagen, tror jag är långt borta.

    SvaraRadera