tisdag 11 september 2012

Det var nån som tyckte att jag gnäller på invandrarskräckväldet Landskrona.


Och det kommer jag att fortsätta med så länge som ett gäng invandrade terrormonster med hjärnan i bicepsen, håller små barn, stora barn, vuxna, äldre och gamla människor i ett satans järngrepp.

I våldsam fart sladdade en bil upp precis vid bussen när förskolebarnen skulle kliva av.
Föraren hotade sedan en vuxen på bussen med stryk om hon polisanmälde.
Stryk?

Mobilisera, Landskronabor, finn er inte, flytta nu!
Nolltolerans.
Eller sätt er ner och hungerstrejka tills politikerna står upp för det helvete  på jorden de skapat.
Såhär kan ni ju bara inte fortsätta att huka er.


I´m as mad as hell, and I´m not going to take this anymore.
HD

7 kommentarer:

  1. Fruktansvärt beteende. Jag hittar dock inget på blogg som handlar om Älvdalen. http://www.dt.se/nyheter/alvdalen/1.5085282-bilist-forsoker-kora-over-flyktingar Kan det bero på att det var flyktingbarn som utsattes?

    SvaraRadera
  2. Anonym. Det är mycket, mycket illa att tio barn i Älvdalen vid några tillfällen utsatts för samma sak som en hel stad, Landskrona, har gjort i över trettio år nu.

    Varför jag fokuserar på utsatta svenskar och mångkulturens etniska konflikter på min blogg, är för att den högljudda antisvenska fackeltågsopinionen redan har lagt beslag på tycksyndomallainvandrare-megafonen oavsett vem, hur eller var.

    Världen är ett levande bevis för att mångkultur inte fungerar.
    Det verkar helt enkelt som om vi människor inte tycker om varandra, och helst vill leva med de som är lika oss själva, se invandrarnas placering i sina nya länder.
    Jag älskar alla goda människor oavsett hudfärg, men tror över huvudtaget inte på detta huvudlösa ödesexperiment.

    SvaraRadera
  3. Anonym (10:28)
    Om nu detta verkligen inträffat,(som du hänvisar till) har säkert landets PK-press utförligt rapporterat om händelsen.Kanske var det något,som var mycket sällsynt i Dalarnas djupa skogar,och bör kanske inte jämföras med invandrar-kriminalitetens högborgar i Skåne !! Välkommen ner till söder,på ett besök i skräckens boning !!I detta landskap hittar du spöken,även mitt på ljusa dagen.
    Nu tror jag förstås inte du behöver resa sååå långt, eftersom Borlänge lär vara på god väg...Då kan du på närmre håll få uppleva spännande rån,skottlossning, överfall,"nedskärningar",våldtäkter m.m.
    Håll till godo i "nya mångkulturen" !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag föreslår att du går på den länk som finns i min kommentar till Carina. Om du inte tror på den nyhetsrapporteringen föreslår jag Aftonbladet.se eller dn.se. Varför jämför du vad en svensk har gjort i Älvdalen med vad sker i Skåne. För övrigt väntar jag fortfarande på kontaktdetaljer från dig för att kunna komma till Skåne på en guidad tur. Som vanligt vet och kan du bäst så nu har jag helt plötsligt flyttat till Dalarna utan min vetskap

      Radera
  4. Anonym:(15:21)
    Oh kära nån,lever du fortfarande....
    Tack för dina förslag till nyhetskällor,som du tydligen korrekt förlitar dig till.
    Men eftersom jag "tydligen vet allt" enl.dig, har jag själv bättre och ocensurerade tillgängliga !!
    Fortsätt nu att leva i ditt vakuum ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera