lördag 18 augusti 2012

Regeringen vill höja säkerheten. You bet.



"Av olika skäl" kommer Säpo med omedelbar verkan att se över säkerheten i det område där ett flertal regeringsbyggnader ligger.
Jaha.

Först köper sju av våra politiska partiet hit en massa arma människor från MENA, som väller in, utan vår värdegrund, utan vilja till integration, utan utbildning, utan vilja till att bidra, utan vilja till att älska oss och sitt nya  land.

Sen när resultatet av deras högt stående tjusiga planer, resulterar i en fullkomlig och brutal våldtäkt på det nya landet och dess folk, DÅ, är det vrålidioterna som bjöd in terror och islamism som ska ha 100-procentigt skydd dygnet runt.
Mot det samhälle de själv har skapat. Grisarna.

Skamlösheten flödar över alla  jävla brädder.








ekot


7 kommentarer:

  1. Det är början på "Gated communities" i Sverige. Snart bor hela den politiska klassen i sådana.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Argus,sent skall syndaren vakna !!
      Nu lär det bli med en rejäl smäll..

      Radera
  2. Carina, nu börjar du snart närma dej mina känslor. Jag är oftast mycket återhållsam med hur jag uttrycker mej här, för att någorlunda hålla stilen. Det finns för övrigt inte vanliga ord eller tillräckliga invektiv som kan uttrycka det jag menar i alla fall. Men jag delar dina känslor fullt ut. Vilka jävla makthavare vi har. Snart överallt. Skogis.

    SvaraRadera
  3. Jag försöker också sköta mig snyggt, och jag svär normalt bara när jag sparkar i lilltån mot ett stolsben, men nån gång så rinner sinnet över.

    SvaraRadera
  4. Bra skrivet Carina!! Man får snart nått fel läsa om vansinnet som bara ökar i styrka och omfattning ,jag drömmer o hoppas att "utvecklingen" kunde vändas .Drömmer om att pendeln svänger kraftigt och svinen som är ansvariga straffas hårt,, brukar ändå få lite tröst av ditt sätt att skriva med skruvad humor,men den här var bra,,hårt och rakt !!
    Norrlandsfan,,

    SvaraRadera
  5. Först tar man hit hotet, sen ska man förstärka mot hotet. Man gör saker först, sen tänker man :p

    SvaraRadera
  6. Norrlandsfan, Skogis och Svensson, tusen tusen tack, åh så glad jag blev!

    SvaraRadera