fredag 24 augusti 2012

Ihsan Kellecioglu hallucinerar högt om sina egna spöken.


Utan något som helst bevis för om, eller vem, som eventuellt trakasserar somalier i Forserum, dillar denne Ihsan ohejdat om "svenskar och rasism".
Han drar också radikala slutsatser som skulle få vilka andra medborgare utom då just självutplånande svenskar, att kräva att han omedelbart tar tillbaka texten och dessutom ber alla oss om ursäkt.
Ihsan Kellecioglu:
- Svenska ungdomar och föräldrar behöver utbildas, så att de bättre kan integreras i det mångkulturella samhället.

Det är inte lite övermaga, han flyr till ett land och begär att invånarna i mottagarlandet ska inlemma sig i hans och alla de andra nya kulturerna.

Tack. Men vi har inte bett om mångkultur.
Dessutom är det sedvanligt i hela övriga världen, att det är de som kommer som ska försöka så gott de kan att anpassa sig efter landet och dess kultur.

Resultatet av en integration av svenska ungdomar till invandringen, skulle bara innebära ytterligare fler med livslång försörjningsbörda, fler plötsligt överkänsliga och lättkränkta individer, bilbränder, hot, maffiametoder, barnrånare, kvinnokränkningar, åldringsbedrägerier, hedersförtryck och skjutningar på öppen gata.
Och så vill vi väl inte ha det.
Jag trodde det var bland annat detta alla flydde FRÅN.

PS Det sägs att "hoten" mot somalierna i Forserum uppkommit i samband med att de vill ha socialens hjälp med att flytta därifrån, eftersom de hellre vill bo nånannanstans.
Men om det vet varken jag eller Ihsan Kellcioglu.


SvD

8 kommentarer:

  1. Jag vet så här spontant inte om jag ska gå ut i skogen och i vanmäktig ilska vråla som en björn. Eller om jag bara ska bryta ihop och vråla av skratt hemma på golvet. Det pendlar lite grann där i mellan. Ordet dårhus flimrar förbi i min inte helt fläckfria hjärna. Men vem ska ska sitta i dårhuset, i så fall. Frågan är fri. Lite bävar man dock över svaret. Det beror alldeles säkert på vem man frågar. Skogis.

    SvaraRadera
  2. Den här känslan av mardrömsoverklighet blir bara mer och mer konstant. Vem stoppa denna sinnessjuka galenskap?

    SvaraRadera
  3. Låter som han tänker ta över landet, nog bäst att vi sätter stopp för honom.

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte annat än att hålla med. Det ena är värre än det andra. Svenskens gadd är borta för länge sedan. /Olle ;-

    SvaraRadera
  5. Bara bra att man (SvD) släpper fram sådana här idioter så får "det sovande folket" bilda sig en egen uppfattning. Detta är ett klart fall av hybris då man tar i, i tron att man är hemma. Långnäsa!

    "Det sovande folket" är inte så sovande som man kan tro vid första anblicken. Ta Katrineholm som exempel, de drabbas av en veritabel flodvåg av ointegrerbara kravmaskiner och med en hastighet som skulle få en foton att rodna av ofullkomlighet så har man flyttas lintottarna till en ofärgad friskola.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi behöver fler idiothistorier och man får hoppas att de som läser dem också har läst vad lokaltidningarna anser. Vi har helsvenska puckon som ger sig på dem de känner för. Om inte somalier, så några andra. Hur FAN kan det vara rasism?! (jo jag vet hur det uttrycks)

      Jag är tudelad ... å andra sidan hatar jag det som händer och vill ha ett slut, å andra sidan så är det två år till valet och jag inser att för att fler ska vakna över att situationen är ohållbar och det inte är pga svensk rasism, så krävs det att mycket mer och värre saker behöver hända. Det har varit många artiklar om än det ena än det andra, ett till TVteam har blivit attackerat, stenkastning osv ... det behövs nog att riktigt många kommuner hamnar på ruinens brant och att det hörs i valtalen som börjar om ca 1.5 år. Det minskar risken för att vi får då ytterligare 4 år av samma tokeskalering.

      :-(
      /Läsare

      Radera
  6. Jag tror att alla svenskar utanför bloggosfären nickar, stumt, tänker till en hundradels sekund och säger; ja, vicket geni, bra idé!
    Sorry grabbar, jag har börjat tappa hoppet.

    http://avpixlat.info/2012/08/24/jenny-stromstedt-pa-tv4-foresprakar-mangkultur-for-krokodiler/
    Suck!

    SvaraRadera
  7. Hej Läsare, du har säkert alldeles rätt, men det har aldrig nånsin känts så långt till ett val. Men okej för tålamod då, om det verkligen är så att vi väntar på nåt gott.

    SvaraRadera