lördag 4 augusti 2012

Freedom March i Stockholm idag.


Executive Director Pamela Geller of the American Freedom Defence Initiative and co-founder of Stop Islamization of America:. I min värld skulle givetvis varenda svensk delta i detta första världsomspännande möte.


Konferensen signalerar starten på en världsomspännande allians av motståndsgrupper mot islamskt heligt krig, jihad. Frihetskämpar från Europa och Nordamerika liksom från Indien, Israel och andra länder som hotas av jihad kommer äntligen samlas för att konstruktivt arbeta tillsammans för att bilda en gemensam front till försvar för våra friheter, för yttrandefriheten och de andra mänskliga rättigheterna.”




Dessvärre finns det maskerade våldshuliganer och diktaturkramare från stalinist-tiden, som just nu laddar  med alla vapen de kan uppbringa för att hindra fredsmarschen.

Jag är rädd att vi får se ett nytt Stockholm i ruiner idag, krossat av ondskan och  deras olagliga attacker.

Missa inte denna australinska sajt, allt som är värt att veta finns nerskrivit här!
Länk till Freedommarch.







3 kommentarer:

  1. Enligt nyheterna; Högerextrema demonstranter ställde till bråk, samma som de har gjort i England.
    Snälla vänsterdemonstranter, utan tillstånd, var ju "tvungna" att ställa till det så mycket det bara gick. Allt enligt den tjej som blev intervjuad. Ingen annan fick tydligen komma till tals just då.

    Det är banne mej tur att nyheterna på nätet finns. Tänk om alla hade fattat och läst alternativa nyheter och själv bringat sej en uppfattning om vad som är sant eller ej. En fåfäng förhoppning, än så länge, antar jag. Skogis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med en såååå vänsterinriktad skola,och en såååå effektiv propaganda-apparat,som svensk STATS-TV,kan detta i förlängningen enbart leda till ett rejält inbördeskrig !!
      Kan aldrig tänka mig,att svenska folket kommer accepterar,att styras under islamska lagar !

      Radera
  2. Jag har mycket mörkare tankar än du, Lars, jag tror på allvar att svenska folket älskar att bli ljugna för. An nån för mig helt obegriplig anledning.
    Kanske att nån annan har tänkt åt dem, så slipper de själv.

    SvaraRadera