fredag 31 augusti 2012

Brunnberg har en åsikt som inte passar. Drev med översitteri, förtryck, personförföljelse och pennalism av svenska medie-statsmobbarna.


Det finns två plågsamma chipmunks som var extremnollor redan för 15 år sen.
Dessa två föredettingar med pueril  och tjattrande mellanstadiehumor, Philip och Fredrik, är alltid för mig som att titta på när det kryllar ut en massa rödaktiga och zigzakmönstrade äspingar med stora giftkäftar ur en huggormshona.
Man vill liksom bara slippa.

I vårt land håller vi oss stolt för bildade och socialt djupt engagerade personer, och vi vill verkligen gå i bräschen för all värdens antimobbningskampanjer och slå oss själva på bröstet.
Men dessa två nötter och resten av kulturmarxisterna och vänsterpacket driver en officiell hets- och hatkampanj mot en oliktänkande som aldrig skådats.
Och som skulle få alla mobbande ligister i Sverige att blygas över sin egen brist på förnedrande jävelskap.

aftonbladet

8 kommentarer:

  1. Jag brukar trycka off, när jag ser dessa två personer. Deras så kallade skämt, håller en väldigt låg nivå.

    SvaraRadera
  2. De går en rätt och slätt på nerverna.

    SvaraRadera
  3. Jag tittar aldrig på den dynga som SvT tar alldeles för mycket betalt för. De här två skulle kanske gått hem på 1970-talet då kulturmörkret var totalt, och Olle och Pierre for Världen runt på skattebetalarnas bekostnad och letade upp alla de vidriga massmördarna som fanns att hitta på den tiden. Men det skulle även då ha varit i brist på något bättre.

    SvaraRadera
  4. Gillade deras serie "high chaparall" men sedan har detta "gillande" förbytts mot stark ogillande då de så politiskt korrekt stämt in i kören mot oliktänkande och SD. Nä, nu skall jag hem och fira min födelsedag med släkt och vänner. Trevlig helg på er alla och speciellt till Fina-Carina;-)

    /HellBoy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis !!
      Så längre du firar dina födelsedagar,är du fortfarande ung..

      Radera
  5. Dom är som två papegojor som inövat en ramsa som de
    ständigt tjattrar om. Till slut tröttnar folk på deras tjatter!

    SvaraRadera
  6. Jag tittar aldrig på dessa ordbajsare, forcerat, dumt och gapigt. Kort sagt, när TV är som sämst. Håller med Carina-Fina, jag gör något annat trevligt istället. Hmm, kanske t.o.m. sjunger en sång? ;-)

    SvaraRadera
  7. Hej goa Olle, sjung en vacker sång du till allas glädje, men sjung för böveln inte för brevbäraren, för han har hittills lyst med sin frånvaro!!
    Men skam den som ger sig, på måndag tar jag snurrebåten till lådan igen.

    SvaraRadera