tisdag 31 juli 2012

Ny gåta.

Vilken OS-gren?

11 kommentarer:

  1. Vadu el.Samoas trupp under OS-invigningen !! Det kan i varje fall inte vara Saudi-Arabiens..

    SvaraRadera
  2. Det är absolut rätt, inte Saudarabien, som igår hyllades på SVTs nyheter för att låter sina kvinnor tävla i OS. iklädda hijabs.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är Smisk.

    SvaraRadera
  4. Jag tror det är volleyboll på stranden kanske?
    ha ha smisk den var bra..
    Eva-Marie

    SvaraRadera
  5. Hade det nu inte varit så att det finns en del luriga människor på den här bloggen, så hade mitt ganska så självsäkra svar varit just Beach-wolley. Precis som Eva-Marie redan har svarat. Nu vågar jag inte vara så säker på nånting längre. Skogis.

    SvaraRadera
  6. Hahaha. Ni vann - Eva-Marie och Skogis, ni är mästergåtfulla!!

    SvaraRadera
  7. Häck, absolut, och välklippt, jag menar välskapad... men hundra meter? Skogis.

    SvaraRadera
  8. Yippii vi vann :)

    Ha ha ha 100 m häck den var bra. Stilpoäng Carina till Stefan.
    Eva-Marie

    SvaraRadera
  9. Du är Skogstokig, Skogis!!!!

    SvaraRadera
  10. Ja, lite tokig i skogen är nog inte helt fel diagnos. Skogis.

    SvaraRadera