onsdag 4 juli 2012

Hur har svenskarna kunnat bli så rädda?


att när vi vill rösta enligt vår övertygelse, så måste vi vrida oss som maskar och bråka med vårt samvete och bilden(andras och vår egen) av oss själva.

Jag hatar etablissemanget som vrålat vargen kommer!
 När det egentligen bara är en ovanligt modig och duktig politiker med en ideologi som vill bevara tryggheten och  demokratin i Sverige.

Läs en underbar berättelse om det svåra valet.på snaphanen.


När jag var tidigt ute med att se vad som skulle bli av malliga maktfullkomliga politikerpakten EU, engagerade jag mig emot, och var riksdagskandidat för Junilistan under den klokt visionäre Nils Lundgren.
Dagligen träffar jag nu människor som lite generade säger att de borde ha lyssnat.
Istället för att slå mig i huvudet och kalla mig för bakåtsträvare.


Det gäller invandringsproblematiken mer än något annat. 
När vi står inför det grusamma och förödande resultatet, så kommer dom fina storsinta mångkulturalisterna att stå där, titta i golvet, och säga att vi hade rätt. De borde ha lyssnat.


"Vad var det jag sa" kan vara det absolut tyngsta och mest plågsamma en människa kan behöva tvingas säga någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar