tisdag 31 juli 2012

Carinas lätta gåta.


I vilken OS gren får man dessa världsmästarmonsterlår?

13 kommentarer:

  1. Jag tror det är rodd.
    Eva-Marie

    SvaraRadera
  2. Bra gissning Eva-Marie, men inte rätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter att ha tänkt genom en gång till..Kom jag fram till att benen ser ut som "Svarta Havsben".Kan då bara vara "Gewichtheben",men troligen i låg klass..

      Radera
  3. Tror att det är "Stavhopp över vattengraven"...
    PS.
    Carina,vet du varför Eva-Marie aldrig vill medverka i mina gåtor..Har jag gjort henne något ont ?? DS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skam den som ger sig.."Brottning för charmlösa",vid de paraolympiska spelen !!

      Radera
  4. Eva-Marie är du svårflörtad när det gäller Lars´gåtor?

    Nä, inga rätt än så länge.
    Kan inte ge några ledtrådar än så länge, då blir det för lätt!

    SvaraRadera
  5. Hej på er.
    Förlåt förlåt förlåt det var just idag jag såg Lars gåta, nu måste jag skärpa mig men förra veckans värme sög musten ur mig och jag var mer under vatten än över.

    Hm benen...inte pooldancing inte......kan det vara "Sjöbo starke man" kraftverket hm fast dom är nog inte i London när jag tänker närmre på det.
    Svårt Carina

    SvaraRadera
  6. CYKLING.... ?? De verkar ha haft hjälp med Anabola !!

    SvaraRadera
  7. Lilla jag chansar på cykling

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på styrkelyft, snabbast att riva av sej byxorna, snyggaste kalsongerna, eller photoshop. Skogis.

    SvaraRadera
  9. Lilla jag har rätt!! Bra jobbat, benen tillhör tyska OS- laget i cykling.

    Efter all barndoms och ungdomscykling i skånsk motvind är jag ändå tacksam för att resultatet inte blivit så anslående.

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på fälttävlan, banhoppning eller dressyr. Det där är klara fall av ridbyxlår.

    SvaraRadera
  11. Ridbyxlår? Är det inte bara kvinnor som drabbas?

    SvaraRadera