onsdag 27 juni 2012

E. midsommar.


-"Jaha då går vi mot mörkare tider."
Realister. I just hate them.

Jag läser en ledare i en gratistidning:
-"När folk i slutet av februari tror att våren är kommen, lutar sig mot första bästa husvägg för att lapa sol och (ve och fasa) tar av sig ytterplaggen upplyser jag dem om att det inte börjar bli grönt förrän tidigast i slutet av april.
När folk lägger undan vinterkläderna i början av april upplyser jag dem om att det kommer snö i maj.
Jag blir kanske inte uppskattad för mina kommentarer men jag säger i alla fall sanningen"

Den här männskan vill jag aldrig bli kompis med.
Hur rätt hon än har.
Lasse Berghagen säger samma sak, fast vackrare:
-"Midsommar är som att möta en vacker kvinna och veta att hon lämnar mig i september."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar