tisdag 29 maj 2012

"Strukturomvandling" ett annat ord för invandringens totala kollaps.

Var fjärde Malmöbo varken jobbar eller studerar, 12 000 (12 000) människor i Malmö är helt utanför systemet. Stor inflyttning, ökad segregation, fler som är utan arbeta än  i andra svenska storstäder - Malmös problem problem växer och växer och växer.
Botkyrka och Malmö står in för samma totala breakdown.
Men don´t you fret now.
Malmös politiker har lösning!
- Det krävs en offensiv arbetsmarknadspolitik och en offensiv bostadspolitik.

Ehhhh. Nåt smarthead som funderat på att strypa invandringen?
Nähä, nä.

svt
.






8 kommentarer:

  1. Allt är mitt fel!
    Arbetslösheten är hög i Malmö, det är vi främlingsfientliga som är orsaken till det.
    Breivik och Mangs skjuter folk, det är också mitt fel.

    En terrorist spränger folk i Afghanistan, jag är lika skyldig där, han har drivits till sitt dåd pga all rasism i Sverige.

    F*n va vi Svenskar är onda!

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet. Fast ondast ä'r nog jag, som vill strypa invandringen, så att vi kan lösa megaproblemen vi har fått på halsen.

    SvaraRadera
  3. Kom idag att tänka på en gammal sats,som ofta användes av ortens drängar i min barndom..
    "Det sket sej",sades när något gått snett för dem.
    Detta kan man idag säga om de två Somalier från danska Århus,som haft förmånen att få växa upp i Norden.Nu sökte de sig till Al-Shabaab i sitt hemland och fick utbildning till terrorister.Vid återkomsten(förmodligen välutbildade)anhölls en av dem direkt på Kastrup,den andre hämtade man i hemmet.Nu sitter båda bak galler,och lär försöka förklara vad som skulle sprängas eller dödas,i fredliga Danmark !!

    SvaraRadera
  4. Heja, heja Danmark!! Vi er röde vi er hvide...!!!

    SvaraRadera
  5. Jag tror inte Mangs har skjutit någon, men han vet möjligen vem det är, men han vågar inte eller vill inte tjalla.

    SvaraRadera
  6. Jag tror dessvärre att han har gjort det.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att vi ska kalla honom Finemangs, för det är ju vad han är. Fine och mangs blir ju Finemangs eller?

    SvaraRadera
  8. Ordekvilibrist där, Olli!!

    SvaraRadera