lördag 14 april 2012

Svenska för islamister.




Alex Dovgoborets bemöter halleluljah-snacket från de nyvakna Ullenhag och Larsson på
Svd
Min fru reagerade på islamister som ville inte sitta med henne och andra kvinnor på SFI, utan att kvinnor skulle sitta bakom och män framme.
Lärarna hade köpt det och pratade med kvinnor om de kan sitta bakom för att undvika olägenheter. Ursäkta. Det går inte
För mig är det obegripligt att myndigheter anpassar sig till alla utom skattebetalare. I mitt fall det var jag och min fru. Istället för att skicka iväg islamisterna bad SFI kvinnorna att ha förstånd. Varken jag eller min fru avslutade Svenska För Islamister.
- Vi klarar oss bra utan. Men våra skattepengar går till det här fortfarande. Är ine Sverige ett kristet land? Sveriges genuspolitiken suger på SFI."

Tack Alex. Jag vill uppmana dig att berätta mer, och ofta, för alla.
Vi svenskar har ingen aaaaaaning, för de flesta av oss går på myterna från Ullenhag och Larsson och det förljugna propagandistiska medie-etablissemanget!!
Det gör mig rasande att tänka på människor som flytt hat och förtryck, och så möter de det det första som händer - i Sverige!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar