onsdag 25 april 2012

Plutten - så härligt inkorrekt - du är bara bäst!


Plutten har svarat skepparn på hans fråga om vilken doft kvinnor föredrar med en länk på de populäraste parfymerna i inlägget om Carola:

-"Varför inte en klassiker som Chanel No5? Funkar i de flesta läger och inte allt för påträngande doft.

Fan, nu blev jag parfymexpert också! Inte illa pinkat. Själv skulle jag vilja att det togs fram en herrparfym som gjorde att man doftade av blod, svett, renat och snus. Lite dieseldoft på det och jag är tvärsäker på att damerna skulle tända till ordentligt."

Hahaha, i dessa dagar av könsstalinism och hen och de franska parfymkonnäsörernas era av kreerande en enda doft für alle-  man som kvinna. Här ska baskemej inte göras några skillnader, vissa kvinnor vill dofta diesel vissa män vill dofta sockerkaka, så väck med speciella dofter för herr och speciella för dam. Vive-INTE- la difference-typ.

Så jag ger Plutten mina stående ovationer.
Det bara måste komma en reaktion på det tröttande utslätandet mellan könen.
Det finns idag ingen som förbjuder kvinnor och män att köpa varandras parfymer om man känner för det.
Men för heavens sake låt oss som vill, vara man OCH kvinna.
Och. Det är helt möjligt Plutten, att jag som kvinna skulle gå igång på din rougha parfym.
Mitt tips, skapa den själv - du kommer att bli rik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar