onsdag 4 april 2012

Kulturfrontalkrock

En av de snälla ungdomarna som sitter häktad misstänkt för den grova misshandeln har erkänt delar, men hävdar att det var monstret Cedvander som attackerade alla de sju eller åtta gulliga ungdomarna.
Det var Cedvander som slängde sig med våld mot deras 16 par ömsinta fötter, och själv kastade sig på fontänens botten. Han slet med sig de stackars hjälplösa pojkarna så de snubblade över honom i vattnet, och då råkade de trampa på honom lite grann, när de försökte rädda sig.




Calle Cedvanders vänner manar till försoning, Calles stora varma kärlek till sina medmänniskor är förlåtande så "hämnd" är inget alternativ. Ge pojkarna kärlek!




aftonbladet aftonbladet

7 kommentarer:

  1. Men Carina!
    :-)
    Dessa barn kommer säkert från fina, goda, fromma, djupt religiösa och godhjärtade
    mångkulturella föräldrar (som vi garanterat livstids försörjning. )
    Akta dig för att håna dem, för då kommer snart DO och säger sitt. D.v.s. tröstar dem med en riklig dusör …

    SvaraRadera
  2. Enl.PK-pressen har förövarna saknat,"kärlek och förståelse" !!Jo även mina tårar rinner,när jag betänker hur svårt de stackarna har det i Absurdistan.
    Tyvärr bättrar inte svenska rättsväsendet till detta förhållande.Därför vi måste utgå från,att de alla är blivande asociala,som fortsätter leva på samhället..

    SvaraRadera
  3. HAHAHA..
    Nu blev det ju "blattesvenska"ovan..När jag i efterhand försökte rätta till mina ordval !!

    SvaraRadera
  4. Ja jag tror att allt bara är ett dumt missförstånd - det är väl självklart att det var den ensamme, hotfulla svenske mannen som är skurken i detta drama - han får skylla sig själv. Dom stackars barnen skall ju försörja oss på vår ålders höst så bäst att dom släpps fria och får fortsätta bidra till våra pensioner. /Christian

    SvaraRadera
  5. Jag hörde att dina nazivänner skall demonstrera i Göteborg på fredag. När åker du och dina partivänner i SD dit?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har du missuppfattat, Carina tillhör varken AFA eller EXPO. Och vem som är Goebbels i sammanhanget får de väl kasta lott om sinsemellan.

      Radera
  6. Tack Argus för att du satte den obildade svartmaskerade på plats.
    Fast rätt härligt ändå, att detta faktiska inlägg gör mig till nazist i AFA och EXPOextremismen.
    Det säger mycket, mycket mer om den anonyme och dom än om mig.

    SvaraRadera