söndag 1 april 2012

Jag har haft torsdagsmys, fredagsmys, lördagsmys, söndagsm - ................



En nyckel i tamburdörrn...
Hundarna och Björn!
Björn ska in på möten i stan, och jäklars här är goda råd dyra!!!
Tittar mig omkring, högar av böcker, och tidningar uppvikta på sidor märkta att läsa sen, kläder och till och med ytterjackan slängd i vardagsrumsfåtöljen, posten oöppnad i hallen, en sko här och en sko där, kaffe och polkagrisar (polkapigs) till frukost, glömd lunch - gick och skrattade högt åt Kvarteret Skatan på bio istället - tog ett paket kladdkakeglass från Berte till middag och sjönk ihop i soffan till Morden i Midsommer, aaaaahhhhhhh!
Bohemian rhapsody, fram med dammsugaren.

Ty jag är riktigt bra på att ta hand om alla andra människor, fast jag suger fett på att ta hand om mig själv.

2 kommentarer:

  1. Lås in dig väl..Läste i dagens "Pk-press" följand händelser:
    Rosengårdare satte eld på en kvinna..i Malmö!!
    "Samurajman" gick löst på bilar och lyktstolpar i Västerås !!
    Yx-attack på man i Hälleforsnäs !!
    "Udda man" polisanmäler hotelsebrev i Sundsvall,p.g.a att han går iklädd pyjamas utomhus !!
    4 unga araber häktas efter att ha sparkat och slagit ner en 61-årig man i Göteborg...
    Socialdemokrat gjorde miljonvinster på de unga "ensamkommande skäggiga" i Uppland !!
    Sist men inte minst,Djurgårdens hockeylag behövde poliseskort hem från Leksand !!
    Tur att det inte finns mer än en,1 April per år...

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha.....Vi är mer lika än du tror, den där beskrivning passar precis in på min lägenhet efter att Kalle varit i alperna en vecka.

    /Carro

    SvaraRadera