tisdag 7 februari 2012

Pity Party igår på Adam Live.



I "Adam Live" i TV3 berättar Kikki Danielsson hur hon kallades till polisförhör efter att ha köpt piller från Indien.
- Visst har jag gjort det, men jag har gjorde det i god tro.

Kikki Danielsson har tidigare kämpat mot alkoholproblem.
Nu berättar hon också om hur hon kom att misstänkas för knarkbrott.
Efter att hon har lidit av sömnproblem i 20 år, så beställde hon sömntabletter på nätet.
- Det kom en förpackning från Indien med mina tabletter och då blev tullen misstänksam.
Who wouldn´t.
Nu inbillar sig Kikki-the offer att hon utsatts för en ny hatkampanj av media.
För alla är alltid så dumma mot henne.
Och det är ju rätt underligt - ju dummare hon själv bär sig åt, desto dummare blir rubrikerna mot henne.
Kan nån fatta!?!

Fast Adam är snäll.
I hans program fick hon joddla och söka sin perfect match.
Så om det finns nån villig därute som tänder på Kikki, och vill exponera detta på en kryssning som TV3 bjuder på, ja - wait nomore, säger jag bara!!

aftonbladet
expressen

2 kommentarer:

  1. Har hon lidit av sömnbesvär i 20 år så har hon troligen fått s.k. bensopreparat utskrivna i Sverige. Och med tanke på hennes alkoholproblematik så k a n s k e gick det så långt att läkaren/-arna vägrade att förskriva vidare mer benso.

    Dock vet jag att många läkare har beröringsskräck beträffande dessa och stora delar av allmänheten också. Media har verligen lyckats när man ser frågor på nätet såsom "Jag är jätterädd för att flyga och nu har jag fått 10 mg Sobril för att kunna göra det. Hur stor är risken att jag blir beroende?"

    Så jag förstår verkligen att vissa beställer över nätet för att de inte får den hjälp de behöver. Men att inte ta reda på vad preparaten innehåller och om de är legala att föra in i Sverige håller inte.

    /Plutten

    SvaraRadera
  2. Jo visst är de så, vi är ju satta under överförmyndare hela svenska folket.

    Det som är trist med Kikki Danielsson är Kikki Danielsson. Ge mej ett brejk, fick Kikkiöverdosen redan 1996.

    SvaraRadera