tisdag 7 februari 2012

Just sayin´

2 kommentarer:

  1. Studio Ett idag, Per Svensson tycker att det är ganska ok med all svarthandel. Man häpnar! En kommentar till programmet säger:"Redan försent
    Malmö är redan förlorat. Vanliga människor flyttar därifrån. Stadsdelar som ingen vågar sig in i , ens på dagtid. VAD kan det bro på? Hallo Sherlock vakna nu! Nu är det dags att börja fundera. Vad kan det bero på??

    Enligt Ullenhag beror situationen i Malmö på dålig integration. Det vill säga att vi som har släktingar som bott här i generationer inte gjort vårt bästa för att integrera de nyanlända. Felet är således vårt eget. Jag pratar alltså om oss gammelsvenskar. Jag tar Ullenhag på orden och skäms över min inaktivitet. Det innebär även att jag som Gammelsvensk tar på mig det moraliska ansvaret för dödsskjutningarna och all övrig invandrarrelaterad brottslighet. När kan rättegången mot mig börja?? För visst är det mitt fel, vems fel skulle det annars vara??" Gå in och lyssna på webben. / LL

    SvaraRadera
  2. LL häpna ALDRIG över Per Svensson!! Det finns mera där det kom ifrån, jag lovar. Han är i konstant krig med verkligheten.
    Och verklighetens folk, det är vi, och vi ska skämmas.
    Varför?
    Det där funderar jag mycket på.

    SvaraRadera