söndag 29 januari 2012

Sverige åt alla?



I går eftermiddag gick en anti-rasistisk manifestation i Ludvika, med ett 40-tal deltagare för ett möte i Folkets hus där ungdomshuset Haffas håller till.

Ett tiotal nazister stormade mötet och Kommunpolitikern Daniel Riazat (V) fick en flaska i huvudet.

Inte vet jag.
Men om Kommunpolitikern Daniel Riazat (V) och hans kommunistvänner hade gjort en liknande manifestation mot det oprovocerade mångkulturella våldet, efter att tvåbarnspappan Tommy Lundén misshandlades till döds av fyra afrikaner före jul.
Så hade eventuellt inte nazisterna blivit så våldsamt provocerade i går.



aftenposten
expressen

5 kommentarer:

  1. Har kommentarerna från dina läsare blivit störande,för de korrekta ?? Eller vad beror det på,att man inte kan få fram dem på Firefox ??
    Kankse har kommunisternas buss på hemvägen från Saltsjöbaden,kört över kabeln!!

    SvaraRadera
  2. Van Mansson, där ÄR du ju! Visst drabbades du av yrsel och blev dålig? Har varit orolig för dig.

    Jo, jag har haft ett lite H, med bloggens kommentarsmöjligheterna, men rekommenderat alla att byta från internet explorer till google chrome, och så vitt jag förstår så är allt på på g igen?!?

    SvaraRadera
  3. Jo,det kände jag till..Men det är ju först idag som Firefox nekar att visa upp kommentarerna !!
    I för sig vet jag att vänstervridna småglin har saboterat hos bl.a Avpixlat,men de är ju trots allt lite större än din sida...
    Hoppas att få rätt på det hela,eftersom det blivit en del av min "normala" dagsrytm.

    SvaraRadera
  4. Vad säger du??? Nya problem??

    Visste att jag blockeras på tidningarna, men det här var nytt för mig.
    Ni andra? Problem?

    SvaraRadera
  5. Inte ens jag har numer problem ( som du kanske märker )




    Ja, med att läsa och kommentera....
    Isola Regina

    SvaraRadera