måndag 9 januari 2012

ojojojojoj, nu blev de kinkiga på newsmill, tog genast bort min kommentar!


Den här kommentaren skrev jag på newsmill:
"Monologsajten newsmill kör idag en het(?) skjutjärnsintervju med den ännu hetare(?) Göran Persson. Konstaterar att det faktiskt går att kommentera detta superaktuella inlägg på newsmill.
Thank´s, but no thanks nesmill.
Passar det inte den ena gången så passar det inte den andra."

Det sägs att sanningen är illa hörd.
Men ärligt.
Det är med en djup sorg, bedrövan och grämelse som jag konstaterar att Newsmill som lovade att vara en aktualitetssajt för nyhetskommentarer och debatt, där man omedelbart skulle kunna delta, nu känns däst, pösigt korrekt och malligt mäktigt.
Omnipotenta redaktörer som bestämmer vem som får skriva vad, vem som får tycka, när, om och hur man får kommentera.
Det tror jag inte på, det känns så o-friskt.




PS newsmill
är väldigt stolta över intervjun med statsministern som förlorade makten 2006, för sex långa år sen, för att inlägget om euron omnämnts i fem svenska tidningar.
Gäsp.
Som sagt jag skrev om Perssons ställningstagande i eurodebatten i tidig november 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar