tisdag 17 januari 2012

-"Jag trivs bättre här."

Morrn Argus och alla ni andra älskade och hjälpsamma bloggkompisar, tack för alla kommentarer om problemen med läsning av kommentarer och hängningar av sidor......
Jag ger inte upp, försöker verkligen hitta någon som kan hjälpa, förstå, förklara och rätta till.
Men.
När det gäller teknik så är jag fullkomligt no-good och totalt ointresserad, jag slår ifrån mig med armar och ben.
Vill bara sitta där under korkeken med mina tankar på tangentbordet.

3 kommentarer:

  1. Hej! Usch ja, det där med teknik och datorer - Jag hade tidigare problem med att läsa kommentarerna på din blogg och om jag försökte så hängde sig ”skiten”. Nu har jag istället loggat in från Firefox och det fungerar!
    Kunde läsa alla kommentarer igen och det där med ”Explorer” var ju kul. Läste också någon som skrev om flygbolaget Spantax. Det väckte gamla minnen. Ett av deras plan störtade i skogen alldeles utanför Arlanda, och en av orsaken till att alla? ombordvarande (som enbart bestod av besättningen) avled berodde på att de skadade frös ihjäl! då de fick tillbringa väldigt lång tid i väntan på räddning då man inte hittade planet som alltså hade störtat i skogen alldeles bredvid Arlanda. Jag var ytligt bekant med en av flygvärdinnorna som avled, vi hade varit ute och ridit tillsammans på Mallorca. Vill också minnas att det skandalomsusade Spantax var dotterbolag till spanska Iberia, alltså i samma förhållande som Linjeflyg och SAS. (Men allt detta hände kanske före din tid som flygvärdinna?)
    Hälsningar fån en läsare.

    SvaraRadera
  2. Har tänkt på tjuren Ferdinand de senaste dagarna, och att jag (som är född i Tjurens tecken, men som i Sverige kallas för det mindre eggande Oxen) skulle vara nöjd med att sitta under korkeken och lukta på blommorna.
    Men när trädet är nedhugget, och blommorna uppryckta, då går jag också till attack om någon provocerar mig.
    (Nu vill jag gå till attack mot kommunledningen här i Kristinehamn, efter att ha sett UG.
    Och jag är glad att jag inte är en infödd kristinehamnare, för de "vanliga" människorna som intervjuades var ena riktiga fårskallar, och auktoritetstroende personer, och de är som folk är mest, och som jag absolut inte vill vara som.)
    Och så hittar jag en bild av honom här, vilket jag har för mig kallas för synkronicitet.

    xbenedictx

    SvaraRadera
  3. Då är vi två. Och ja, jag blir också "lite mer som de andra tjurarna" när någon sticks!!

    SvaraRadera