fredag 27 januari 2012

Den briljante danske muslimen Khader igen.

-"Det är mit intryck att de allra flesta muslimer är enormt glada för utvecklingen vi sett i den arabiska våren.
Därför är det en gåta för mig att debatten - inte bara i Danmark - utan i hela Norden - verkar gå på andra hållet. Speciellt bland unga muslimer, som är mer intoleranta än sina föräldrar.
Här hemma upplever jag, att när jag är religionskritisk möts mina uttalanden med de värsta skällsorden. Jag attackeras och får veta att jag ska hålla käft för att jag inte är en "riktig" muslim. Några önskar att jag ska brinna i helvetet och kallar mig för otacksamt svin och att de hatar mig."

Vem ska betala i Danmark om trettio år?
Vem ska försvara den danska kulturen och ekonomin då?

Lite dansk statistik. Den ser förmodligen likadan ut i Sverige.

24 % av Danmarks kontanthjälpsmottagare mellan 16 - 24 år är icke-västliga invandrare.
Bland alla danskar mellan 16 - 64 år är 38 % i samhällets försörjning icke västliga invandrare.
Över hälften av invandrare från Libanon, Irak och Somalia mellan 16 - 64 år är försörjda av samhället.
Bland kvinnorna är mer än hälften av invandrare från Libanon, Somalia,forna Jugoslavien, Irak ch
Turkiet försörjda av samhället.

Det är speciellt i åldersgruppen 50 - 59 år som den ickevästliga invandringen är överepresenterad.
(Dom som kommer hit för att "försörja vår egen åldrande befolkning"!!)

Khader

2 kommentarer:

  1. Carina:
    Kan fylla på med följande fakta från Berlin,med c:a 4 miljoner invånare..
    I två av de mesta invandrare-bebodda stadsdelarna,Neuköln och Wedding med ett invånarantal om sammantaget som Göteborg.
    Här ligger arbetslösheten på c:a 40 %.Socialbidragen,trots att man är mindre generösa än Sverige,nyttjas av c:a 60 % (s.k.Harz 4).I skolorna i dessa stadsdelar är merparten elever icke tyskar,och en stor del talar inte landets språk.
    Dessutom råder i dessa stadsdelar förutom rekordhög kriminalitet,fullständig segration från tyskar..Egna banker,affärer,press,och naturligtvis sina egna moskèer..
    Det är detta förhållande som Sarrazin,öppet redogör över i sin bok "Tyskland avskaffar sig själv".Som naturligtvis liksom hos oss, mötes av svidande kritik från de "korrekta".
    Men det goda med denna,hans öppna redovisning tycks nu bli,att ett nytt parti bildas inför nästa val-Frihetspartiet
    Med dessa rader vill jag peka på hur hela Europa,håller på att sjunker ner under vattenytan !!!

    SvaraRadera
  2. Europa sjunker inte Lars, Europa dränks med benägen hjälp av de största idioterna som nånsin kallat sig politiker.

    SvaraRadera