tisdag 3 januari 2012

Alliansens Sverige - råare, blodigare och brutalare än krigszonerna flyktingarna flyr från?


"Trodde aldrig det här kunde ske"
15-årige Ardiwan Diaa Samir mördades när han firade nyår på Rosengård i Malmö.
Hundratals vänner och släktingar kommer för att dela familjens djupa sorg i tre dagar.
- Vi kom till Sverige för att känna oss säkra. I stället har jag förlorat min son, säger hans pappa Diaa Noman, 42.

Oj, oj, oj, oj.
Inget gott betyg till Reinfeldt/Ullenhag och Lööf.

kvällsposten aftonbladet

7 kommentarer:

  1. OJ,OJ,OJ,dessa kommer aldrig att lämna Malmö.
    Hundratals Nomansläktingar och vänner som man lämnade kvar i sitt hemland !!
    Är det rent av en välplanerad aktion,som nu innebär anhöriginvandring,av än fler !!
    Tala om olyckans olycka,om de alla är av samma skrot och korn som offret !!!

    SvaraRadera
  2. Har du märkt att det är bara du och jag idag, Lars! Vad tysta alla andra är.
    Tur jag har dig, kram!

    SvaraRadera
  3. Möjligt att en del av dina trogna kommentatorerna,är upptagna av annat nu i mellandagarna !!
    Men läste just på en sida,hur man från 7-klövern gör allt man kan för att komma över "tragedin".. T.o.m Ask yttrade sig,var bekymrad
    över "de många morden bland kriminella".
    Första gång jag hör att hon nämner "nybyggare" med sådana ord !!
    Från deras sida hoppas man naturligtvis,att det hela skall falla i glömska,så snart som möjligt.

    SvaraRadera
  4. Just a slip of the tongue, säkert!

    SvaraRadera
  5. Jag är med har bara twittrat lite igår, för mycket jobb, någon måste ju försörja jordens alla fattiga och ekonomiska flyktingar, även de som har dubbla bidrag både de som har dubbla identiteter och dubbla medborgarskap... så man måste hänga i ordentligt.

    Meen jag är med och läser, det vet du.

    :-D

    Sköt om er alla!!

    SvaraRadera
  6. Tack godingar, jag ser ju på statistiken att ni är många. Det som gnagde var att någon önskade i en kommentar att min blogg ska förintas, och nåt hände samtidigt med skräppostsfunktionen. Där plötsligt ALLA kommentarer hamnade.
    Så var lite nojjig över ett ingrepp inuti mina funktioner.

    SvaraRadera
  7. Som Merlin lever jag tydligen baklänges.
    Har nu fått bra funktion på explorer
    Hur?
    Ingen aning men det funkar
    Har kommenterat hej villt men mycket moget(?) idag den 26-1 i mitt lilla revir.
    Bästa hälsningar

    Isola Regina

    SvaraRadera