lördag 24 december 2011

Jag bara hatar när folk försöker trä saker över huvudet på mig.

Så sitter man där på lille julafton med levande ljus, småmyser och väntar på en stämningsfull och varm julkonsert från kyrkan.
Och sätter den heta glöggen i halsen.
För hej och hå, TV3s hjärnmanipulerade julvärdinna har nåt nordkoreanskt i blicken och vandrar zombie-likt mellan de olika sånginslagen.
Ty det viktigaste med kvällen är alls icke julen och dess budskap, inte heller de vackra sångerna.
Utan TOLERANS och MÅNGFALD.
Kan inte räkna hur många gånger denna propaganda framfördes, på mer eller mindre manande manér.
Bl.a ska små barn aktas och skyddas från vuxna med "konstiga idéer".
I Sverige vet vi alla allt för väl vad som etablissemanget har bestämt är "konstiga idéer", som ska varnas för.

Vet inte vilket som gjorde mig mest rasande, att de förstörde julen med propaganda eller att de tror att jag inte märker vad de försöker göra med min hjärna.

2 kommentarer:

  1. Carina, hon talade naturligtvis om de utsatta svenska barnen som vår dyre stassminister varken vill kännas vid eller beskydda?

    För övrigt håller jag med dig om att man ska hålla ungarna borta från den här PK-skiten. Risken är annars att de invaggas i en falsk trygghet som medför att kan bli våldtagna och/eller mördade av en som inte fått lära sig gränser. Det finns allt för många exempel på det.

    SvaraRadera
  2. Snälla Carina, titta inte på tv3 och tv4 det är inte bra för blodtrycket!

    En God Jul och Gott Nytt önskar Hans med familj + Morris (cairn)

    SvaraRadera