måndag 7 november 2011

Jag uppmanar alla demokrater att bojkotta Melodifestivalen 2012.


För att visa att vi inte tolererar rashat i vårt land.
Se Petterssons.

I Sverige får islamisterna frodas fritt.
För sju år sedan flyttade den judiske rabbinen Shneur Kesselman och hans hustru till Malmö. Han är uppväxt i bilstaden Detroit i norra USA.

– Vi hade många muslimer som grannar och råkade aldrig ut för något obehagligt. Men i Malmö ... när unga killar ropar ”support Hitler” efter mig har det gått väldigt långt. Jag var oförberedd på det hat som skulle möta mig som jude här.

Vilka uttrycker detta hat?

– "För det mesta är det unga muslimer och det borde ingen blunda för. Det är tragiskt att det ska vara så, att hat ska frodas i religiösa kretsar."

Åh, som jag skäms över mitt land.

I det sunda Danmark däremot, uppmanar statsminister Helle Thorning-Schmidt tydligt och klart islamister att flytta från landet.
-”Til salafisterne och andra grupper, som har en samhällsnedbrytande karaktär, är budskabet från den nya regeringen glasklart - ni saboterar livet för alla de unga som önskar bli en del av det danska samhället.”



DN JP

1 kommentar:

  1. Hon verkar ha stor erfarenhet av ingenting särskilt. Det är sådana som SVT behöver!!

    kkj

    SvaraRadera