fredag 11 november 2011

Det märkvärdigaste med Ranelids deltagande i Mellofestivalen.


Är alla, stora som små, mästartyckare som känner sig manade att uttrycka sina överväldigade känslor i frågan.
Ranelid ställer upp som "den största sensationen i mellofestivalens historia, en bomb som detonerar", men säger samtidigt:
-"Jag vill inte veta av att man hånar mig eller är ironisk".
?????????????????????????????
Sen öppnas slussarna i ankdammen;
"buskis", "kalkon", "driftkucku" "pajas", "stolle", "genidrag", "tokfan", ett "fenomen", en "tragedi" .........

3 kommentarer:

  1. Kommer endast på en sak, detta med att "som man bäddar så får man ligga"!

    SvaraRadera
  2. skulle hellre ligga på en spikmatta

    SvaraRadera
  3. Vem vet, det kan ju bli succé. Det vore ju kanon om han fick representera oss. Snacka om PR för Moder Svea. Sen om det är bra eller dålig PR det vet jag inte, men jag känner mig tämligen säker på att Ranelid skulle skapa rubriker i alla fall.

    /Plutten

    SvaraRadera