onsdag 28 september 2011

VuxenTwitter


Jonas Gardell till Mark Levengood.
- "Du får ta Petzäll, älskling. Och Jimmy. Jag tar några av de där folkdräkt-trollen, med knätofs och mormors svanskota i vävt band runt halsen."
26 Sep
by Mark_Levengood till Jonas Gardell
@Mark_Levengood Käraste, kanske kan vi göra med SD som Asterix och Obelix gör med romarna: Dela på dem broderligt! (För de är så små.)

Är det bara jag.
Eller.....
Är det ändå inte rätt generande när gamla kulturpersonlighetsgubbar "twittrar" på, som vore de förpubertala fjortisar.
Nä, tolvisar.
På sin höjd.

Marktwitter

1 kommentar:

  1. Utan att ha en aning om vilka dessa två världsartister är,råder jag dig att liksom jag gå över till Text-TV.Sedan år tillbaka mår jag mycket bättre,efter att ha botats för att titta på politiskt vinklade svenska stats-TV.
    Sportresultaten kan vara väl så spännande att följa,speciellt när Pluttens och mitt lag spelar...

    SvaraRadera