onsdag 14 september 2011

Mitt nya svar till DO.


Hej Lars, jag förstår inte.
Du skriver att "DO ska ta hänsyn till DOs uppdrag", och i min värld betyder det att DO måste ta mig på djupaste allvar, när DO med egna ord har kränkt mig och resten av kvinnorna i Sverige med att likställa oss med funktionshindrade.
Och så lämnar du "min begäran utan vidare åtgärd".
Är det då inte DOs uppdrag att giva oss kvinnor upprättelse när vi utsatts, som i detta fall, för grov diskriminering.
Var vänlig förklara.
Hälsningar Carina.

1 kommentar:

  1. Bra Carina häng på.... om inget annat,i slutändan har du lyckats fördröja utbetalningarna,av en massa ärenden till "nybyggarna"...
    Därtill tvingas detta högdjur,att korrespondera med en "untertan" från egna landet,vilket måste kännas ovanligt för denne.

    SvaraRadera