fredag 30 september 2011

Befria Fredrik.



Moderaterna går kraftigt bakåt och tappar 5,2 procentenheter.
Och jag tittar på de nya bilderna på vår moderate statsminister, och nu säger jag utifrån hjärtat; befria honom.
Jag kan ha fel, men Fredrik Reinfeldt ser ut att må ont, en människa i olyckliga omständigheter, vad det nu kan bero på.
Av egen erfarenhet vet jag att man blir vid sin post, man biter ihop så det blör - man är ju ingen quitter!
Men det finns trots allt alltid ett val.
Ett val att agera annorlunda.
För sitt eget och allas vårt bästa.

aftonbladet DN Svd GP

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att han ska gå ut offentligt med vad han redan är.... han är en politisk vilde, han för en vild politik som inte många vill ha, han har en vild blick och han kastar tänger vilt omkring sig då han inte vill hålla i en sådan ... han är kort sagt ett litet tjurigt vildsvin...

    SvaraRadera
  2. Tror att han är något av "pappas pojke",som redan som barn daltats bort....Därav hans totala frånvaro från livets verklighet...Det kan ju knappast bli sämre,om en annan ur 7-enigheten tar över...Men förr sade ett ordspråk "HAR MAN TAGIT FAN I BÅTEN,FÅR MAN RO HONOM I LAND....Det sista har ju inget med vår "kära statsminister" att göra,men kom hux-flux från mitt minne...

    SvaraRadera