måndag 29 augusti 2011

Sundströmskan tillbaka med nyladdade batterier.


Det är bekvämt, TV4 kan köra repriser på sundströmskans lätt förutsägbara gråtisar, "rasism mot somalier".
Vet inte hur det är med er, personligen har jag som trebarnsmor stora, stora hjärtinnerliga tveksamheter om kvinnor som köper sig själv dyr frigång till ett land långt, långt borta och lämnar sina barn i ett helvetiskt mördarkrigssamhälle.

För att sen sitta på TV4as primetime och gråta på sundströmsk beställning, över att de är här. Och deras barn där långt borta i ett helvetiskt mördarkrigssamhälle.
Jag mår illa av sundströmskan.


TV4 nyheterna

8 kommentarer:

  1. Jag mår också illa av Vafanhonnuheter på TV4.
    Maka dig, jag måste också kräkas.

    SvaraRadera
  2. ha-ha, vi är säkert massor!
    Bara vi hör hennes beskäftigt upprörda röst så går det som en suck, puh, och så vet man direkt vad som komma skall. Det är bara att kasta sig över remote-controllen. Hos oss är det en tävling, vem kan snabbast knäppa bort mänskan.

    SvaraRadera
  3. ja,den där Sundströmskan pladdrar på så jag blir tokig,TV4 tycker jag är Sveriges sämsta kanal med sin bemästrande attityd,hälsar Kim

    SvaraRadera
  4. Och alla dessa falska leenden.
    Gör detta test:http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/

    Jag hade endast ETT fel.
    Vilket förklarar varför jag har så svårt för att komma överens med folk,jag ser vilka som är äkta och vilka som är falska.

    SvaraRadera
  5. Efter låååång tid i flygbranschen, kallar jag mig för människokännare. Ska bli ett nöje att gå in på länken, återkommer, och tack!

    SvaraRadera
  6. Kim, mitt hopp ligger på nye VDn efter Scherman.

    SvaraRadera
  7. Hmmmm, inte så mycket människokännare som du! 4 fel fick jag buuuuu.
    Intressant.

    SvaraRadera
  8. Inget att vara ledsen över,vilket du säkert inte heller är,för allt har ju positiva och negativa sidor.
    Ditt vackra leende är 100 % äkta,även om jag bara ser det på ett foto.

    SvaraRadera